НАВЧАЄМОСЬ СЬОГОДНІ ЗАРАДИ ЗАВТРА
НАВЧАЄМОСЬ СЬОГОДНІ ЗАРАДИ ЗАВТРА
Не всі діти люблять читати, але всіх можна спробувати зацікавити читанням. У НУШ вміння читати і розуміти прочитане є наскрізним умінням для всіх ключових компетентностей. Педагоги Пулинського ліцею на засіданні педагогічної ради розглянули питання « Про вдосконалення техніки читання молодших школярів» . Як стверджував В.Сухомлинський «Читання – це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе. Воно відкриється перед дитиною лише тоді, коли поряд з читанням одночасно з ним і навіть раніше, ніж вперше розкрита книжка, починається клопітка робота над словом, яка повинна охоплювати всі сфери активної діяльності, духовного життя дітей – працю, гру, спілкування з природою, музику, творчість».
Актуальним на сьогодення є і питання інклюзивної освіти. «Про інклюзивний підхід, як основу освіти для всіх дітей» говорили вчителі, асистенти вчителів, вчитель – логопед, вчитель – дефектолог та практичний психолог. В ході педради було розглянуто життєві ситуації взаємодії: вчитель – асистент вчителя – батьки – діти. Основна мета закладу – це надання індивідуально – орієнтованої, педагогічної, психологічної та соціальної допомоги дітям, що мають особливі освітні потреби. А віра в дитину, наполегливість, витримка, старанність, готовність до систематичної роботи стануть запорукою позитивних змін. Пам’ятаймо, що хоч різні можливості – рівні права! Кожна дитина – це цілий світ, освіта, повага і рівність для всіх!