Урок медіаграмотності
17.02.2022
Урок медіаграмотності у 10-Б класі
Під час уроку учні навчилися індифікувати прояви пропаганди, дізналися про інструменти маніпуляції, та як індифікувати фейки.
10-А клас - урок медіаграмотності. Вправа "Музика як засіб впливу на емоції та поведінку людини". Учні побували в ролі маркетологів, доводили свої думки про стійкі асоціації, пов'язані з музикою.
Урок медіаграмотності у 9-Б класі.
Опрацьовуючи тему " Розділові знаки у безсполучниковому складному реченні", учні досліджували, як медіатекст впливає на людину. Дев'ятикласники порівнювали зразки текстів ( про стереотипи, маніпуляції), як не потрапити в інформаційну "бульбашку".
На уроках англійської мови у 7-А та 9-А спробували відрізнити фейк від реальності. Медіаграмотність у дії....
Інформаційний простір – невід'ємна частина нашого життя і з найменшого віку (через ґаджети, телебачення, зовнішню рекламу).
Тож, 17 лютого з метою формування навичок медіаграмотності, вчителі та учні початкових класів долучилися до Всеукраїнського уроку медіаграмотності 2022, а саме: 4-Б клас на уроці ЯДС провели рольову гру – імпровізацію «Віриш мені чи ні?» (Рослинний і тваринний світ Антарктиди); 3-А вчилися розрізняти факти і судження, обміркували на що варто звертати увагу у матеріалах з фото, визначали ознаки та загрози фейків; 3-Б на уроці літературного читання, читаючи казку про дельфіна "Стрімкий, як вітер", зіткнулися з фейковою інформацію, обговорили її та пегеглянули відео «Медіаграмотність – це..»; 3-В ознайомились «Як розпізнати маніпуляції в медіа»; 1-А провели бесіду «Діти в медійному просторі»; 1-Б клас на уроці образотворчого мистецтва, ліплячи казкового героя Колобка, вчилися розрізняти правдиву та вигадану інформацію про даного героя; 1-В – переглянули відео «Користуйтесь інтернетом з розумом, і все буде добре»; 2-А на уроці ЯДС переглянули презентацію «Медіаграмотність - вимога сучасності» та провели гру «Fake or fact»; 2-В на уроці літературного читання провели бесіду «Вчимося розрізняти фейкову та правдиву інформацію».
Пам’ятаймо: все, що ми дізнаємося про світ - ми дізнаємося з медіа, але не всьому треба вірити…
11-Б на уроці медіаграмотності.
Узагальнюючи тему "Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв'язку в ньому. Основні види складнопідрядних речень", одинадцятикласники залюбки перевіряли інформацію за різними джерелами, ідентифікували маніпуляції, працювали над створенням інформаційного повідомлення (новина одним рядком) у вигляді СПР та презентували новинний контент.