A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Пулинський ліцей Пулинської селищної ради Житомирського району Житомирської області

Структура виховної роботи.

Дата: 25.09.2020 12:24
Кількість переглядів: 404

Структура виховної роботи.

Педагогічний і учнівський колективи школи здійснюють  роботу за такими напрямками:

  • ціннісне ставлення до себе;
  • ціннісне ставлення до людей;
  • ціннісне ставлення до природи;
  • ціннісне ставлення до мистецтва;
  • ціннісне ставлення до суспільства і держави;
  • ціннісне ставлення до праці;
  • профорієнтаційна робота.

Структура виховної роботи

Виховання, як цілеспрямований процес формування особистості, здійснюється за допомогою використання різноманітних прийомів, форм та методів виховної роботи. Їх вибір та ефективне застосування залежить від вікових та індивідуальних особливостей школярів, рівня розвитку дитячого колективу, поєднання методів формування свідомості та поведінки, ефективності самих методів. У виховному процесі  класні керівники використовують такі групи методів як:

  • методи формування свідомості (роз’яснення, бесіда, лекція, диспут, приклад);
  • методи формування суспільної поведінки (громадська думка, доручення, створення ситуацій, що виховують);
  • методи стимулювання діяльності та поведінки (змагання, заохочення, покарання);
  • методи контролю та аналізу ефективності виховання.

 

Аналізуючи стан виховної роботи школи варто сказати, що пріоритетними на  сучасному етапі є формування випускника Нової української школи, а це  особистість, патріот та інноватор, а саме:

  • цілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення;
  • патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення;
  • інноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя.

Освічені українці, всебічно розвинені, відповідальні громадяни і патріоти, здатні до інновацій – загальна формула, до якої прагне школа. Стоячи на порозі великим змін, ми приймаємо їх. Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання, ще необхідно навчитися користуватися ними: знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними установками учня, формують його життєві компетентності, необхідні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.

Ключові компетентності – це якості, потрібні для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції задля забезпечення життєвого успіху молоді.

 

 Виховання – це цілеспрямований процес керуванням створення особистості.      Виховна система школи – це змістовно насичене й суспільно значуще творче життя педагогів, учнів, батьків, головним завданням якого є розвиток не тільки інтелекту, а й особистісних якостей учнів.

      Широке залучення педагогів, учнів, їх батьків, громадськості створює умови для постійного удосконалення навчально-виховного процесу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень