Аналіз виховної роботи школи за 2019-2020 навчальний рік
Аналіз виховної роботи школи за 2019-2020 навчальний рік
Школа: Очеретянська філія ОЗЗСО Пулинської ЗОШ І-ІІІ ст.
Кількість учнів в школі: 26 учнів
У 2019-2020 навчальному році виховна робота школи проводилася за наступними напрямками:
- національно-патріотичне виховання,
- ціннісне ставлення до здоров’я, спорту , профілактика шкідливих звичок,
- ціннісне ставлення до родини, сім’ї,
- ціннісне ставлення до особистості, до суспільства і держави.
Протягом навчального року виховна робота була спрямована на пошук шляхів реалізації завдань, які випливають з національної програми «Основні орієнтири» на пошук ефективних форм, методів навчання та виховання.
Колектив школи працював над проблемою розвитку творчої особистості в процесі позакласної роботи. Головне завдання, яке ставить колектив перед собою: виховання соціально активної, високоморальної, фізично–розвинутої особистості.
Велика увага приділялась виховній роботі з учнями: обмін досвідом роботи класних керівників «Мої досягнення», проведено анкетування батьків «Чим живе Ваша дитина?»
Вивчається і впроваджується досвід роботи Заслуженого вчителя України Давидюка В.Д. «Музейний комплекс в системі виховної роботи».
В школі проводилися: інтелектуальні ігри, вікторини, предметні тижні, батьківські збори, екскурсії в музейний комплекс, збір експонатів для музею, бібліотечні уроки, спортивні змагання, шашковий турнір, футбольний матч, щодня проводиться зарядка, з учнями проводяться різноманітні конкурси, концерти, виставки дитячих робіт та малюнків, плакатів на природоохоронну тематику.
В школі працює шкільне самоврядування «Шкільна співдружність», діє рейтингова система. Учні самостійно проводять ранковий івент, слідкують за чергуванням у школі, проводять вечори відпочинку, конкурси, організовують роботу з молодшими школярами, проводять засідання ради старшокласників, учні мають певні доручення в класах та їх виконують.
Найцікавішими шкільними справами були:
- «Олімпійський тиждень»,
- Виховна бесіда «Українцями ми народилися»,
- Спортивні змагання,
- Музичний конкурс «Всі ми діти твої, Україно!»,
- Тиждень національної та Державної символіки,
- Виховний захід «Стежинами рідного краю»,
- Класна година «Рід, родина, Батьківщина»,
- Бібліотечний урок «Доти буде Україна – доки будуть козаки»,
- Конкурс малюнків «Збережемо природу рідної Землі»,
- Виховні години «Видатні люди Житомирщини», «Україна – це тихі води і ясні зорі»,
- Свято «Осінні мотиви»,
- Бесіда «Я - громадянин і патріот держави», «День людей похилого віку»,
- Свято «Українська родина»,
- Виховний захід «Горять свічки в людських долонях жовті і білі»,
- Виховний захід «Україна гідна свободи»,
- Проведено трудовий десант «Збери урожай»,
- Проведено предметні та тематичні тижні,
- Свято «Ми тебе не забудем ,Тарасе»,
- Свято «Матуся , рідненька»,
- Свято «Ти прийшла , Перемого!»,
- Свято Букварика,
- Свято «Прощання з початковою школою,
- Свято «Останнього Дзвоника»,
- Проведено виставки - конкурси,
- Проведено екскурсії в музей школи, в природу,
- Проведено ряд бесід, виховних та класних годин на різні теми,
- Проведено багато спортивних розваг, змагань, естафет, футбольних матчів,
- Учні взяли участь у районних олімпіадах та конкурсах.
Проведено різноманітні акції: «Чисте подвір’я», «Краща клумба», «Допоможи школі зібрати урожай», «Посади картоплю». В шкільному музеї учнями–екскурсоводами проведено багато змістовних екскурсій.
На наступний рік плануємо удосконалювати роботу з:
- національно- патріотичного виховання,
- ціннісного ставлення до природи,
- формування здорового способу життя,
- ціннісного ставлення до родини та національних традицій,
- формувати особистості громадянина, підготовленого до життя,
- підвищити рівень виховних заходів,
- активно залучати батьків та громадськість до виховних заходів та спортивних свят,
- координувати та забезпечувати єдність виховних впливів щодо цілісного розвитку особистості через партнерство учнів, батьків, педагогів,
- соціально орієнтувати учнів школи на головні цінності (загальнолюдські, загальнокультурні, національні),
- стимулювати розвиток творчих здібностей і талантів учнів,
- сприяти вихованню духовності учнів школи, що базується на засадах культурної спадщини українського народу,
- забезпечувати створення позитивного психологічного клімату в школі , гуманізацію взаємин між учнями, педагогами, батьками,
- забезпечити значне підвищення рівня згуртованості класних колективів.